förlåt..

.. för att jag inte skrivit på så länge. Jag har liksom inte haft tid. all min tid går åt till att plugga =O
Och jag håller med dig Maja - att JAG skulle bli sån pluggis :P haha.
Men ja, det är kul att ha läxa som man kan dricka upp ;) haha. men jag har ju massa annan läxa också. jag ska typ lära mig massa om öl, gin, likörer, vin och massa mer, men det har väl gått bra hittills. men jag fruktar SLUTPROVET! det är väl kanske inte det jag ser fram emot mest kanske.
Jag har kanske fixat en praktikplats :) ska träffa han som har hand om det på torsdag :) hoppas, hoppas, hoppas. det är nämligen mitt förstahandsval så det hade ju varit gött att få det :) och sjukt roligt också.
Hittills har vi lärt oss 32 drinkar som står i boken och 2 som våran lärare bara sagt och har 4 till att lära oss tills i morgon PLUS att vi har massa om öl tills i morgon som jag skrev lite längre upp.
Och i lördags när jag jobbade så blev det värsta fighten nästan precis vid mitt black jack bord. SHIIIIT, det var över 10 som stod och slogs och jag och en vakt försökte få dom och sluta. men det gick inte så bra. så jag sprang och hämtade dom andra vakterna. sen fick jag stänga bordet.
Sen har jag införskaffat nya Guitar hero world tour med trummor och hela kitet :) men har ju inte tid att spela. plugg plugg.
jag länktar till nästa fredag då vi ska blanda med riktig sprit och sen dricka upp alla drinkarna :D jag kör inte den dagen ! :P haha
Nu ska jag fortsätta plugga.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0