L.A

Idag har vi varit i/pa Venice Beach och kollat lite.
Sen after fet akte vi hem till Adam och kollade pa den nyaste Jackie Chan filmen i hans egna biosalong och sen at vi lite middag.
Efter det spelade jag och Freddy biljard. 
Sen sa hoppade vi i Jacuzzin och badade lite. men sen blev det for varmt sa vi hoppade i den vanliga poolen och det var ISKALLT efter att ha blivit kokt. sa var vi i dar en stund och blev isbitar. det var ju sent sa poolen hade ju hunnit bli kall. sen i jauzzin igen :P
Igar var det halloween och vi gick runt lite och kollade pa 16th street dar det tydligen ska vara bast att ga trick or treat. Ett hus var sa fiiiiiint dekorerat och det var sa lang ko! Dom hade hyrt in vakter och grejer. =O
Vi fragade en vakt om vem som bodde dar - kommer inte ihag namnet - men han sa att forra aret hade han gatt in i huset och da satt Arnold Swartzenigger dar pa middag. sa den familjen som bodde dar kande honom.

Nu ar klockan 9.45 pa kvallen och det ar snart dags att lagga sig. Vi ska ut till Malibu imorgon bitti och bada i vagorna! =) WOW vilka vagor det ar! Sen sa Agneta vad vi skulle gora after men jag kommer inte ihag.
Men pa mandag ska vi till Disneyland =)

Puss pa er alla. hoppas nu har det bra.

Kommentarer
Postat av: Maria

wow.....så mycket roligt ni hittar på=)

Ta hand om dig!

Kram Maja

2008-11-02 @ 07:58:51
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Maria

SARA!!!

Jag har en fråga!

Har du lust att köpa med två burkar med "Carmex" till mig? Dom brukar säljas i vanliga affärer, typ matvaruaffärer eller "Seven eleven".

Dom kostar runt 2-3 dollar och är suveränt för torra läppar.

En vit burk med gult lock. Det står:

"Carmex for coldsores".

SNÄLLA gör det för mig......du får pengar när du kommer hem=)

Ha det gott!

Kram Maja

2008-11-02 @ 18:40:25
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hejsan gumman! Det låter som ni har jätte kul därborta. Jag har en liten fråga bara, jag ligger lite efter känner jag - vem e freddy??

Puss Puss

2008-11-03 @ 10:05:11
URL: http://sophieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0