barnvakt

Igår så satt jag barnvakt och Sanna var med mig. Jag höll på och somna på soffan, som vanligt :P, och Sipola klampar in i hallen full som fan.
Vi sitter och tjötar men man hörde nästan inte vad han sa för han sluddrade så.
Jag åker och hämtar Anja och Mira vid halv 4. Släpper av Mira i humlan och åker till Bergkulle.
När vi kommer tillbaka så börjar Anja säga till Siipola att Sara och Sanna är hungriga, fixa käk.
Egentligen så va det Anja som var hungrig. hehe.
Vi gick in till Sipola och han skulle steka korv med bröd. Han la i korven i stekpannan men glömde sätta på plattan. Det slutade med att jag fick steka korven.
Anja och Sipola skulle dricka bailys men Sipola spillde ut sitt glas över hela bordet.
Zeus var med inne hos Sipola, Zeus är Anja o Keijos hund.
Sipola tjötade om att han skulle skaffa en 'spitzboull'. hela tiden 'spitzboull, spitzboull, spitzboull'.
Det är alltså en pitbull få fyllespråk. =P
Och så bajsade Zeus i Sipolas vardagsrum och han lägger kommentaren - om man skall ha en hund ska den inte bajsa inne, speciellt inte gå till mig och bajsa ! Hunden ska inte bajsa hos mig.
Och så tjötade han om deras katt. På sommaren så vill han ha dörren öppen men Anja o Keijos katt vill komma in till han.

Citat: Varje morgon när jag ska till jobbet sitter katten utanför dörren.
Hallå, får jag komma in?! (med en tillgjord röst)
Och varje morgon får jag sparka ut kattfan.

nu så orkar jag inte skriva mer, men det var mer roligt som hände.
Ciiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0