Baslåda och Donken

Igår fick vi in den nya baslådan i bilen =) en gigantisk låda med två 10.or i=)
Plus att jag har kvar min andra baslåda också - en 12.a
Idag ska vi fortsätta med att sätta i dom högtalarna jag hade i hatthyllan, innan 6.9.orna kom dit, i framdörrarna.
Sen kommer ett par 4.or ner i instrumenbrädan.
Så om ni hör någon med hög musik kan det vara jag ;)
Ida höll på o dö när hon horde mitt ljud ;)
Nästa blir väl fälgar - har hittat jättesnygga fälgar - Las Vegas heter dom.


image11 

Jag och Elin åkte till donken igår och köpte var sin happy meal ;) kostade bara 19kr varje söndag fram till jul :) haha
Vi började bråka med gubben som satt i kassan.
Jag bara - 2 happy meal.
Han bara - 1 chees.
Nej - två happymeal.
McFeast
Elin bara - HAPPY MEEEEEAL !!!!
aha, var det bra så ?
vi ska ha 2 st sa jag.
tyst
en till lika dan.
jaha.....

hahah CP =D

Allt för nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0