Gamleport + Bingo Rimér

Jag fixade så jag stog på gästlistan till Gamleport. Naturligtvis tog jag med tjejerna dit som jag fick ta med in. Kvällen började bara bra, vi var dom första som var där. Men kunde denna kväll bli bättre ? Jajamen !
Bingo Rimer skulle ju komma dit =)
Dom skulle börja spela in Being Bingo 2. Vi dansade nära scenen och då kommer Bingo ifrån ingenstans och dansar med oss =D Efter ett tags dansande är det dags för han att gå upp på scenen och börja fota. Självklart ställer vi upp =) När detta är klart dansar vi mer. En stund senare sitter vi i Bingos loge och tjötar. Vi blev medbjudna till hans hotell men vi kunde ju inte missa sista bussen. annars hade vi fått vänta änta till 8 på morgonen på nästa =O
Igår var jag hemma hos susanne och tjötade. Hon gick och solade, men glömde stänga av diskmaskinen och huvudproppen i trappuppgången exploderade. Det blev kolsvart ett tag och man fick ta med sig värmeljus in på toan när man skulle dit =P Men det blev snabbt fixat =)
Idag har jag varit på JC hela dagen men det har varit roligt. Skyltfönstret skulle göras om och det tog 4 timmar att måla det. Sen skulle dockorna byta kläder och smådetaljerna skulle fixas. Men nu är det klart =)
Det var nog allt jag hade att skriva idag.

image14

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0