Godmorgon !

Kan man verkligen vara vaken denna tiden på dygnet ?
ajemensan, om man inte ens har lagt sig så kan man :P
Jag är inte ens trött, men så jävla förkyld att jag inte kan andas genom näsan :S
Fick ett julkort av min gamla arbetsplats idag med en trisslott i. Det var inte illa :P
Men såklart vann jag inte något.
Men jag fick massa lotter av min morbror som jag vann 100 spänn på en lott och några av mamma som jag vann 25 spänn på. :)
Har väl redan haft min tur ;)
Ska kolla tv nu om det finns något att kolla på?
Jag kan ju säga att det inte var det så får sätta på en film istället :P


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördag!

2007-12-29 @ 06:48:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0