Lipz

Torsdag - Hade fribiljetter till Lipz men bestämde mig för att vara nykter. Tog bilen dit och naturligtvis när man skall vara nykter bjuds det :O Men det som jag blev bjuden på gav jag bort hehe ;) Träffade jerry där som jag skjutsade hem sen =P Det var en lång jävel som hämtade vakterna och anklagade Jerry för att ha bråkat så vakterna kom och tog han, men han hade inte gjort något så dom släppte honom :P hehe.

Fredag - Spenderade mestadels av dagen hos Susanne. Jag passade på att sola, eftersom det var ett tag sedan. Åkte och hämtade en katt som jag har hemma nu. men vet intre vad jag ska döpa den till ännu :S än så länge heter den pissen och kissekatten ( med en bebisröst ) haha =P Han är jättekelig och just nu ligger han i mitt knä och kurrar :)



Ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0