Veckan

Måndag - Joakim satte i dom högtalarna jag hade i hatthyllan i framdörrarna. Nu låter bilen bra, eller aa, musiken i bilen låter bra ;) hehe. Elin var i Ullared så jag åkte hem till Ida. Hon hade naturligtvis precis duschat och ville inte komma ut. Ringde Elin som sov :S Det var bara att åka hem igen och lägga sig vid datorn.

Tisdag - Praktik, praktik. Inget speciellt hände på praktiken. Vad jag kommer ihåg iaf. Efter praktiken så hämtade jag Elin. Vi kollade på Desperet. Haha, dom fick flatlöss =) Sen till Ida, smällde lite smällare på Idas parkering.

Onsdag - Praktik, för första gg hjälpte jag en kund på riktigt och sålde för 1400.- Asså, jag har ju hjälpt kunder och så, men jag har alltid frågat någon annan som jobbar där när jag inte kan, men inte nu. En liten tank som skulle köpa julklappar till sina barnbarn. Hjälpte henne och hon blev så glad :) Efter det så gick jag själv och frågade massa kunder om de behövde hjälp =)
På lunchen kommer Henka som en räddare i nöden eftersom jag inte hade cigg. Hen gick o köpte ett helt paket trots att han nästan slutat röka :P hehe. gick och kollade med Henka på julklappar och skivor, filmer, spel mm hela lunchen. var inte ens hungrig så jag åt inte :P
Kom hem. Saknade Grey´s Anatomy =( Smsade Ida - som var med Sebbe.
Smsade Elin - som sov             - Jippie vad roliga kompisar jag har ;) haha. väkte Elin. vi åkte till Ida och störde henne o Duracell kaninen. Hon ville vara med Sebbe så vi åkte igen - efter att ha smygit lite och knackat på Idas fönster. Ville ju skrämma dom ;) hehe. Tog en sväng till mig. Kollade på Chuck o Larry - eller aa, halva. Åkte tillbaka till Idas place och tjötade. Sen hem och sova vilket jag inte kunde inatt heller :S Har inte sovit normalt på över en vecka.


Torsdag - Vaknat, Skrivit blogg. aa det är vad jag har gjort idag. Lipz idag. Sarah got free ticets så vrf inte passa på ;)
image12
En bild jag och elin gjorde häromdagen.
Gissa vem det föreställer ?


I´ll be back =P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0