Babysitting

Just nu så sitter jag barnvakt och jag är så trött. Vill sova :P
Inget kul på tv och hittar inget och göra på datorn heller. Så jag kom på den brilljanta iden och skriva blogg. Som om det vore något ovanligt ? nej men ja hade inget annat bättre för mig.
Åkte motorcykel förut =D det var kul :) förutom att jag var livrädd så som kork kör :S haha. men det var ändå kul. Tårarna bara rann av vinden och jag var mäst rädd att vi skulle krocka och jag skulle ramla eftersom jag inte ens hade hjälm på mig =O vet att det inte är bra alls men jag träffade han vid Hemköp vid MagnusÅbergsGymnasiet (MÅG) och jag vinkade in han till kanten. Hade varit med Sophie och käkat french på Shell. Mums :) så sa jag hejdå till Sophie och satte mig bakom kork och han körde ju som en galning (som han brukar) haha :P
När jag åkte kände jag verkligen hur mycket jag vill ha ett MC kort :)
Så de blir till och fixa det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0