'Bästa dan'

Just nu så sitter jag hos min mamiii och tjötar med Elin. Vi kollar på massa gamla bilder ifårn "bästa dan". haha, för er som inte vet vad "bästa dan" är så är det en kille som presenterar sig som MANGE 20PLUS som alltid frågar hur det är och när man frågar hur är det själv så säger han alltid BÄSTA DAN!
Så nu så är alla roliga fester uppkallade till BÄSTA DAN !
När vi säger gamla bilder så är det bilder ifrån typ sommaren 2005- år 2006 innan allt folket splittrades. De gamla goda tiderna dvs
;)
Har bestämt mig för och sova hos mamiii inatt för jag orkar verkligen inte åka hem ikväll. uhh :P Johanna - jag säger bara flytta medans du har lägenheten kvar :P
Vi var ute och gick med Ozzy (min lilla hundvalp på 1 år ;) ) och jag skulle knacka på Idas fönster och Sebbe skulle dra ner persiennerna eller något och han blev jätterädd. HAHA, det var så kul. Han blir alltid rädd när man skrämmer han :P haha. Det är snuttelito det :P
Nu så är det snart dags och kasta ut Elin och gå och lägga sig. Har ju faktiskt skola imorgon. Ska fåreda på vad jag fick på provet jag gjorde innan påsk. Träffade pigge (min lärare) igår men han vägrade säga vad jag fått. HAHA, det blir payback på det. :P
Jaja, dags och kasta ut 'smart asset' Elin och gå och lägga sig.

K and K ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0