Fan vad illa!

Jag brukar inte bli bakis så rejält men idag.. :S vet inte hur jag lyckades. Hela tiden hade jag en ny cider i handen men jag hade inga pengar med mig nästan och jag vet att jag inte använde mitt kort.
Jag spelade också Black Jack - jag och Sophie fick 100kr av Krille och då tog jag bara 40 kronor och sophie 60. Men när jag löste ut markerna hade jag 140 :D fan vad grym jag är =D haha. :)
Sen när jag försökte trixa med markerna men gick det åt helvete. Jag rekomenderar att inte prova och trixa med markerna när man är full asså :P haha. Sen fick jag massa flashbacks förut i skolan när jag träffade Sophie. haha. illa asså :O Men en sak kommer jag ihåg riktigt väl. haha, skadeglädje :) - kassörskan som tog emot inträdet ramlade och bara försvann bakom kassaapparaten. HAHA:) det var KUL :D sorry asså, men jag ahr sån skadegjädje.
Sen inatt drömde jag att spindlarna attackerade mig. USCH. Jag som verkligen ÄLSKAR spindlar - INTE!
Jag drömde också att jag typ var på lipz och hittade en mobil :S hmm, sjuka drömmar man kan ha. haha

Ikväll blir det grillning och lite lätt drickande :) mums. man måste ju passa på och vara ute i det fina vädret :D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0