Hela lördagshistorien

Nu sitter jag i skolan och väntar på att svenskan skall börja. det är ju bara 1 timme kvar nu :S
Usch. igår var jag helt död eftersom jag inte sovit något på lördagen. haha. först så satt jag ju barnvakt och sen åkte jag och hämtade Ida, Sebbe, Elin och Siipola i stan. Dom hade varit på Sand så jag tog pärlan och åkte och hämtade dom. sen så åkte vi till Grill House för alkisarna var hungriga :P haha. När vi stod i kön gjorde Siipola sitt 'Shrek vrål'. Han ser ju ut som Shrek, bara den gröna färgen som saknas. Han vrålade för att vi skulle skrämma bort alla i kön för det var så lång kö. HAHA. det funkade inte. alla bara kollade på oss när vi stod och skrattade. hehe. men han känner någon där så han gick före alla ändå och vi fick mat fort :P hehe :D Siipola köpte mat till mig också så jag fick ju också äta haha :P sen åkte vi runt lite och så såg vi att det lös i valkyrian mitt i natten så vi tänkte PARTY men icke. Siipola gick ut och snackade med folket som stod där. Det var några oldpeople som hade haft något. :S Sen var jag nära på och backa på Siipola. haha. han stod i vägen :P haha. Så åkte vi och släppte av Ida och Snuttelito (Sebbe) hos Ida. Sen åkte vi och droppade Siipola och han bjöd oss på efterfest men vi var ganska trötta. klockan var då runt 3. Men detta hindrade inte oss inte, jag och Elin drog vidare och ringde och väckte kim. vi var ju tvugna och visa upp pärlan :) Sen drog vi vidare till Kristian som fyllde år. När vi kom dit så var han deckad. En killa låg också på badrummet däckad. däckarns son som han fått av elin som smeknamn. Yttligare en låg på soffan så det var bara Jerry och Elina som var vakna. haha. sen så skulle Jerkan böra in Däckarns son till den andra soffan men detta misslyckades eftersom Jerkan tappade han på golvet och killen typ tappade byxorna samtidigt. Så skulle Jerkan sova där men när jag och Elin var i sylte så ringre Jerry och frågade om vi kunde komma tillbaka och hämta han. haha visst, det gjorde vi. 30 kronor JERRY haha, en grej som bara jag Elin och jerkan vet vad :P "Man får mer pengar av att råna en hora" HAHA ;)
Sen när vi släppt av Jerry så stack jag och Elin vidare och letade folk vid 4-5 tiden på morgonen.
Då ringer Ekman.
Vi skall åka till sandhem och snacka med han en stund.
Vi åker vägen genom kronogården och efter OK har någon satt ut en vägarbetesskylt så dumma som vi är så följer  vi ju den. den står ju mitt i vägen och vi hamnar på cykelvägen och får köra där brevid kyrkogården hela vägen tills vi kom till fordon. Vi kom ut i rondellen och hela vägen vi körde på cykelvägen tänkte vi att antingen kommer någon stå med pistol och råna oss eller så filmar någon detta och lägger ut på Youtube som 'dumma blondiner kör på cykelväg' och har jättekul åt detta. HAHA, vi hade också rätt kul åt det. - efteråt när vi kommit bort ifrån cykelvägen dvs :P
När vi väl kom fram till Ekman så diggade han bilen fett mycket. Han höll på och tappa hakan när han såg oss komma glidande i den :)
 Det slutade med att jag och ELin kom hem vid halv 6 - 6 någon gång. jag somnade ju inte direkt men sen vaknade jag vid 9 :S inte mycket sömn den natten inte. hehe ;)

Men vi hade kul jag och Elin. Vi blev också bjudna på efterfest till Siipola men vi ville åka i den bästa bilen i hela stan :P


Kommentarer
Postat av: ELIIIIIIIIIIIIIIN

bästa blogg ;) hahaha.. go snuff.

2008-04-07 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0