Kross & fyrhjuling

Kom nyss hem. Jag är så trött :O
Har varit med Keijo och Alexis ute i deras sommarstuga idag och kört fyrhjuling. Keijo och Alexis körde kross. Det var riktigt kul :)
Har ont i hela kroppen nu och är jättetrött men shit vad det var roligt :) Så träffade vi Keijos bror också som var där ute med tjej och barn så vi körde lite med dom också. Sen skulle jag testa och åka med Keijo på hans kross och jag tror jag blundade nästan hela vägen. :O Shit vad kul det var. men jag var rädd. haha, tänkte att vi skulle vurpa eller att min fot skulle fastna i bakhjulet eller nått. Men det gick bra. :)image149
keijo tankar fyrhjulingen jag körde och Alexix startar sin kross.

Det var lite äckligt när man körde på vanlig väg för den spårade så mycket men när vi kom ut och körde offroad.. :D Det var kul :) bara till och gasa på :) Tror att jag var uppe i 80 km/h eller nått som mest :P vågade knappt kolla på mätaren men när jag väl gjorde det så stod den på 80 tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0