MC :)

Idag har jag varit och tränat och sen begav jag mig till sylte. Jag och Elin tar en liten walk och sen ringer vi ut Jerkan och vi sitter i halvmånen och snacakr med massa pers som också hittat dit. och då kommer Kork men sin motorcykel och klart att jag måste ta ett testvarv :) så jag kör runt litegrann på MCn och jag blev jättekall om händerna :O haha, men shit vad kul det var :) klart att jag ska ha MCkort nu ;) haha. Vågade inte kolla hur fort jag körde för jag vill inte ta ögonen från vägen. gasade ju på bra :D nu länktar jag verkligen efter MCkort :) Sen var vi utanför Emil och tjötade lite. Såklart var han på jävel humör och han brottade ner mig den jävlen ;) haha.
Sen strövade vi runt ett tag och hittade lite fler folk. Gick runt lite och sen så följde Sune mig en bit och nu är jag hemma och jag kom på att jag missat sista avsnittet av Starter wife. :( damn it !
Jaja, nu ska jag kolla tv och försöka sova.

Ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0