Min balklänning har kommit :)

Nu har min balklänning anlänt till Dreamnette :) JAA :D
Ska ta med min balskorna och knalla ner till dreamnette nu. Elin skall kika förbi och vi ska promenare dit så ska hon få se mig i min FIIIIINA balklänning.
Den skall nu sys upp och det är färför jag skall ha mina skor med mig så det blir bra längd till skorna och sånt :)
Funderar på om jag skall bädda min säng innan jag går. hmm, det får nog bli så. vill inte komma hem sen och allt är huller om buller you know :P
Nu länktar jag som fan till STUDENTEN som sker fredag den 13 !!!!? :S juni.
Jaja, det är väl bara att stå ut med det datumet. haha. men det är rätt coolt ändå och ta studenten på ett sånt datum. Men man är ju lite rädd för att vagnen ska välta eller något. Hmm. det märker vi ;) haha.
Nu skall jag bädda och sedan fixa mig för en tripp ner på stan.
Elin segar som vanligt ;) hehe. (A)


K and K ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0