Nya syskonen

Imorgon kommer det bilder på de nya syskonen Perry, Eerry och Serry. haha. Jerry, Elin och Jag  ;) haha.
Men jag orkar inte fixa dom nu :P haha. men imrogon kommer ni få ett gott skratt :)
Ska kolla om det finns nått på tv nu :P kommer aldrig komma upp imorgon till skolan. men shit the same. :P Hade ju kul idag :) hm. om  jag försover mig på de första 2 lektionerna imrogon så börjar jag 5 i 2 imorogn :O sikken sovmorgon :P hehe. men torr att jag är sjuk imrogn. känner förkylningen komma;) haha. lagom tillsammans med baksmällan :P HAHA. japp. men nu hittade jag VIP på 6an :) det är bra :) med Pam ni vet ;)  jahapp. sov gott :) dat ska jag göra :)
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: ELIIIIIIIIIIIIIIN

ALKIS :P hahahha

2008-04-11 @ 13:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0