Senaste dagarna

I lördags så var jag på Sand med Ida och Elin. Dagen efter så skulle jag upp på dop så jag gick hem vid 1 halv 2 någongång.
Thomas kom och hämtade mig på söndagen och vi åkte till lilla byn nossebro.
Mitt lilla gudbarn Jennifer var jättesnäll i kyrkan och grät inte alls. Bra tycker jag eftersom att jag var rädd att hon skulle börja gråta. När prästen tog henne och la vatten på hennes huvud så gjorde hon ett läte ifrån sig så jag tänkte att hon skulle börja gråta men hon bara skrattade åt prästen. haha. Duktig flicka hon var :)
I går (måndag) så gjorde jag inget speciellt. Först skolan och sen så kollade jag på The hill have eyes 2. Funderade på om jag skulle orka åka och träna men sen kollade jag ut och det regnade så då tog jag fram datorn och pratade lite med Johanna. Hon är så lat. Hon har en lägenhet men orkar inte flytta för då måste hon ju diska och laga mat och tvätta och sånt själv :P haha. Hon ska bo hemma hos Malin hela livet har hon tänkt sig :P haha.

Idag så stod jag i kön för balbiljetterna till studentbalen. Hade stått i 30 minuter och var nästan framme när dom säger att det bara finns 5 biljetter kvar! Jaha, kul. bara att komma tillbaka och hoppas på det bästa imorgon igen.

Bara hostan kan sluta snart så är jag fit for fight igen :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha thats the shiiiiit ;P haha kanske ångrar mig snart, men det känns feett jobbigt vill jag lova :D

2008-04-01 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0