Städmani

Igår så städade jag massa i min lägenhet. I stort sett allt som går och torka av med en trasa blev avtorkat. DAmmsuga, torka golven, städa kliniskt rent. vet inte varför jag fick sådan kick. Inte nog med det så när jag åkte hem till min mamiii igår efter träningen så är det väl så klart att jag forstsätter och springa runt med trasan där. HAHA. Jag är inte direkt den personen som springer runt med en trasa och toskar av och jag gillar verkligen inte att städa. men men, idag så är jag på trasan igen. allt är avtorkat men jag hittar ändå massa och torka av ändå. Typ sånt som jag redan torkat av 2 gånger igår har blivit avtorkat idag också :S hmm, wierd. Jag tror att jag får kolla så jag inte är sjuk eller något. Jag hittar alltid på roligare saker än och städa men ändå springar jag runt som en virre pelle idag och jag tror att det går att äta ifrån mitt golv idag. Jag ska inte testa för då blir det ju smutsigt igen ;) haha. Ser nu att mina blommor behöver vattnas lite också. :P en av blommorna börjar hänga lite på sniskan :P då är det dags och dränka dom i vatten och så låta det gå några veckor igen ;) haha.
Dumma Jacqueline körde på en eller om det var 2 ankor igår fick jag reda på idag i skolan. haha, när Linnea berättade det så tyckte jag så synd om ankorna men kunde inte sluta skratta för hon berättade det så roligt. HAHA. sorry ankorna, ni måste varit söta så som Linnea berättade det men det lät bara så kul :P hehe.
På prover jag gjorde innan påsklovet i Inköp- & varuhantering så fick jag GODKÄNT trots att min lärare stressade mig när jag gjorde det ! haha, elaka Pigge!. det kommer tillbaka :P HAHA, nästan alla fick IG utom jag :) Jippie. första gången som jag får G och alla andra får IG ;) haha, IN YOUR FACES BITCHES ;) haha :D det var faktiskt ganska kul för vi skojade om det innan att alla skulle få G utom jag. haha, så var det tvärtom :)
Ska väl ta en walk med Elin och Jerkan senare antar jag. Hoppas att det är fint väder imorgon som Jerry sa att det skulle vara. 15 grader och SOL skulle det vara sa han. det var visserligen 1 April när han sa det, men han är för korkad för och ljuga :P haha. skoja bara, men jag hoppas inte att han ljög för om det är bra väder så ska vi grilla och dricka lite öl och sånt på kvällen :) Så det måste vara fint väder :)
Jaja, nu så ropar disktrasan på mig att jag ska fortsätta och städa så jag får väl göra det :P



K and K ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0