studentkläderna fixade :)

Igår var vi alla och grillade :) det var riktigt kul :D Att så många kom också. det var najjs. :D trodde faktiskt inte det. men vi var väl 30 pers eller nått :D haha, jag trodde att det skulle komma max 10! haha. men dom jag sa till att vi skulle grilla snackade tydligen vidare så det blev en hel hög som kom :)
Idag har jag varit ute på överby och shoppat :D På VILA köpte jag min studentklänning jag skall ha på mig :D sen köpte jag en kofta på Gina som jag också ska ha på studenten om det är lite kyligt. Hm, sen blev det ett par skor till studenten som var jättesöta :D
Sen åkte jag och hämtade ut balklänningen också :) den var ju färdig att hämtas. alltsammans kostade nästan 4000 kronor :O haha. men det var värt det :D
Nu så är jag jättetrött så jag ska vila lite innan festen :D haha. hoppas jag somnar en stund. - en såkallad Powernap. ;)
Tizze pisse fyller ju år idag :D Lilla Christoffer blir 19 år ;) haha. han har hyrt en lokal så det blir PARTY i högsta grad :D Man måste ju vara i bra skick så jag hoppas att jag somnar en stund :D
Hoppas också att Jenny skickar bilderna ifrån Lipz i torsdags :D detta blir tredje dagen i rad jag dricker denna veckan :P illa. men, men . ligger man på topp så gör man ;) hehe.
aja, men dags och ta en POWERNAP nu :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0