Wierd night asså !

Gött :) nu sitter jag inne i datasalen medans alla andra har omprov med i inköp och varuhantering UTOM jag :D yeey =) känner mig rätt duktig eftersom jag är den enda som slipper det =) fan vad duktig jag är ;) Det är helt tyst. alla sitter och tänkter. bara mina tangenter som låter när jag skriver :P haha. Ikväll så ska jag fortsätta gå på kursen. Sista kurstillfället innan jag ska ut på provpass som jag ska på Fredag och Lördag :) yeeey =) På fredag så ska jag sitta på Buddys och på Lördag så blev jag placerad på Back Stage. :) hoppas att det går bra =D Igår avr jag ute på en promenix med Elin och vi spelade lite basket (21:an) och sen så satt vi inne på en bänk i bergkulle, vid fotbollsplanen, och bara tjötade och sånt. På väg ifrån basketplanen så såg vi värsta knäppa sakerna :S Först var det typ ett UFO eller något i himlen. värsta stora ljusbollen bara flög över himlen :S wierd. sen så var det värsta creapy gubben som gick några steg och sen stannade han. sen gick han några steg igen och så stannade han. hela tiden typ :S Sen när vi gick förbi en gatulampa så slocknade den bara. och sen sprang en svart katt över vägen. fuck vad den kvällen avr knäpp asså. sen så satt vi på en bänk på en gård och då kommer STÖRSTA SPINDELN! jag skrek som jag aldrig skrikigt innan. tror att hela den gården vaknade eller något :P haha. Jag hatar verkligen spindlar. värsta som finns. och den var verkligen BIG. så vi bytte bänk. haha. Elin blev jätterädd när jag skrek och hon trodde att jag såg en råtta eller något. hon bara - men det är ju bara en spindel. säger hon som är rädd för sin egna skugga ;) hehe. The Wisher, Elin ;) haha. =) fan vad kul =)

Ikväll kanske det blir Gamle Dahl och grilla och ta några öl :) ska bara hitta lite folk :D
Nu ska jag sticka. Ut i det fina vädret och sola llite eller något :) Sen lektion. :P
Ciao

Kommentarer
Postat av: EEEEELIN

Bästa haha fitta ja ska aldrig leka med träd som igår. The wisher ;) GAPSKRIKAN SARA!! hahahaha

2008-04-29 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0