Drinktävling och helgens spektakel

YES! idag hade vi tävling i skolan igen. den som gjorde 8 drinkar på snabbaste tiden - gissa vem som vann =) förre veckan hade vi också tävling fast med 4 drinkar. Jag låg först tills Eddy skulle göra sin sista gång, och tror ni inte på självaste fan att han får EN SEKUND bättre än mig ? =O hmpf.....
I torsdags var jag ute på Lipz med Marie, Robin och tärna och träffade massa annat kul folk på krogen. Fredagskvällen spenderade jag hos Tanja och Martin. Oskar och kim*2 var där också. sen gick vi på sand men en av dom två kimarna gick hem till Britt. Lördag - plugga, plugga, plugga - säga hej en snabbis till tanja och martin innan jag skulle åka och jobba. men sen gick derar klocka ganska så fel så jag var på väg till jobbet en timme tidigare än jag började så fick åka tillbaka igen.
Jag losade så stort på korten asså... jaja, jag vann ju lite i fredag när jag spelade på sand :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0