Sahara hotpants gör entré...

..på Lipz
Torsdag - Tog "studenten" från bartenderskolan :) sen blev en lipznatt avklarad och det gick som smort :D Det var verkligen jättekul :)
I början var det ju 18 kronan så kom det två killar fram och jag tänkte att dom skulle beställa två öl eller något. Två rosa pantern. EHHHH, okej. blev lite chockad eftersom jag var helt inne på två öl. och sen tänka ut rosa pantern. men jag kom på den snabbt och dom verkade tycka att det var gott för dom kom tillbaka och beställde mer rosa pantern sedan :)
Sen hade jag en tjej som frågade om jag kunde göra en god äppledrink till henne. javisst sa jag och blandade ihop något. Hon kom tillbaka senare och frågade om jag kunde göra en till för att den var JÄTTEGOOOD!! :) det värmde faktiskt när hon sa att hon tyckte om min egna hemmagjorda drink :)

Fredag - Var hemma hos Tanja och tog en grogg och spelade eyetoy. i början spöade tanja och martin skiten ur mig men som kom jag in i mitt esse och spöade tanja. :) haha, men sen förlorade jag igen :/ men kul hade vi. Kim var nog lite chicken att förlora eftersom han inte ville spela :P
Senare på natten när groggen gått ut ur mitt system så åkte vi till max och käkade och så slirade vi runt lite på innovatumparkeringen :) det var halt och kul =)  sen fick vi för oss att leta upp ett hus i skoftebyn som skulle vara jätte upplyst med juldekorationer, men hittade vi det? Nej. Kim skulle veta var det var men han hade ju gått hem och sov väl antagligen när vi försökte ringa. svarade gjorde han då inte iallafall :P men men, det finns ju en dag till idag :P Men ikväll så ska jag ju jobba på olearys så ni får komma och spela black jack av mig så jag får något att göra :)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0