Uppdatering

Igår - tv maraton. Vänner, ugly betty och Desperate housewifes. Chattade med Tanja och vi hade "jättekul" haha. vi skrev typ - Vilken bitch, payback betty. hon kommer bli backstabbad! och massa sånt som var typ helt onödigt men vi hade kul :P haha. =)
Idag - plugga, plugga & plugga.
Imorgon - Slutprov, sista dagen i skolan, avslutningsmiddag och första dagen på min praktik = Lipz :)

Och jag fick också reda på igår att jag har fått ett stagename - Sahara hotpants. Tackar så mycket :P hahaha :)

stackars lilla farmor, hon har fått en stroke =(

Lägger också till lite bilder från i fredags. det kommer mera bilder men en liten tjuvtitt kan ni få :)
 
Nu får ni vänta lite på resten :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va skönt att praktisera lite=)

Då är du i ditt esse!!!

Du får ju verkligen komma i håg alla drinkar nu så du kan blanda i hop nåt gott när vi är på Chappis till sommaren=)

Hoppas att allt går bra med din farmor.

Skickar en styrkekram från mig!

Kram Maja

2008-12-10 @ 22:03:31
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0