Måndag

Idag är det måndag och lov. Det är skönt och ha lov - slippa tänka på massa skolarbete och sånt :P
Senare har jag tvättid. uhh, jobbigt - men det måste ju göras ;) som tur är det inte så mycket tvätt.
3 maskiner max. kanske t o m 2 :) hehe.

Läste en blogg igår som jag tycker är väldigt starkt av personen och skriva.
www.tidigmamma.blogg.se
Sad story :( Om ni inte har något annat för er så ta er tid och läs igenom lite. Det har jag gjort och tycker det är så orättvist.

Igår var jag hos mamma och hälsade på en stund. Natalie kom förbi och sa hej och åt choklad =P HAHA :D
Senare träffade jag Ida & Elin och gick en promenad med dem. Sen begav jag mig hemåt.
Det är faktiskt skönt och ta en kvällspromenad några gånger i veckan - till sylte och tillbaka. :)
Brukade åka bil men har bestämt mig för att inte vara så lat plus att bensinen har blivit jättedyr ny =/

jaja, allt för nu.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0