smart ...

vet du vad jag lyckades med i morse ? eller aa, inatt. smälla i skallen i sömnen värsta hårt i betongväggen. jag typ vaknade av att mitt huvud åkte mot väggen och sen så hade jag jätteont i skallen. hahah. hur lyckas man ?
men men. tror inte jag fått någon bula men det var lite ömt förut. sen så fortsatte mitt huvud få skit när jag gick in i taklampan. den är vass så jag trodde det gick hål eller något. men som tur var så blev det inget hål för då hade jag väl fått blodrött hår ;) hahha.

Har just kollat på filmen som gick på femman. a lot like love eller vad den hette. den var bra :)
Nu så är det csi miami på tv. finns inget annat bättre och kolla på. ska snart sova så man är utvilad för imorogn ;)
Det blir ju tydligen party:) men vi får se på det. har inga pengar just nu, men nått kanske man kan skrapa fram.

Var och hälsade på mitt blivande gudbarn Jennifer idag. Dopet är den 30 mars :) hoppas bara hon inte gråter i kyrkan. PINSAMT ! hahaha :D:D

Nu skall jag ut med hunden.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0