Bartender nästa

Har kollat runt lite på olika bartenderutbildningar. Jag har hittat en kurs i London som verkade bra.
Man skulle få lära sig Free-pouring, bartrix med mm =) och såklart att blanda massa drinkar.
Att kunna trixa med flaskorna är något jag vill kunna så jag ska välja till flairkursen =) det kostar lite extra men det är värt det :)

Har också hittat en skola på Kos som är Svensk. Ellar asså. det är svenskar som ahr den och man fål lära sig allt op svenska. Den i London är engelskurlärd.
Jag tror fan att jag ska åka till Kos i 4 veckor och göra denna kursen. Sol, bad, värme och en perfekt skola. =)
KOS FÅR DET BLI =D

Här är en kille som vet vad han gör. Vill också kunna det =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0