Bästa kvällen på länge :)

Igår så firade vi min 19årsdag :) man kan väl säga att vi hade fullt upp =P
Först var vi hemma hos Ida där Ida och Elin hade ordnat värsta tacomiddagen :)
Har inte fått bilderna från Ida ännu ifrån middagen men efter det så drog vi ut på krogen och såhär kan det se ut då ;)



Väntar på att Nicke - vimmelfotografen - ska lägga ut bilderna. brukar tvinga honom att ta kort på mig =P haha. De bilder han inte lägger ut på sidan skulle han skicka till mig på msn men verkar inte som om han vaknat ännu =P
Ida får ta och vakna och lägga in bilderna också från hemma hos henne. Har även några filmer där som ska ut =D tex när jag visar hennes mamma hur man shottar tequila =O haha :)
Det kommer i nästa inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0