Fruktansvärt roligt

Har varit och tränat  och kan knappt röra mig.
Inte för att jag har ont utan för att kroppen är helt slut.
Jag var på Box och jag har sån mjölksyra.
Det var riktigt kul.  :) Ska dit på lördag också. =)
Kom hem och trodde inte att jag skulle orka stå på benen. Trodde att jag skulle somna direkt.
Men jag ställer mig och lagar mat och diskar =S
Jaja, jag är ju inte riktigt riktig :P
Ska ta och kolla på en film och försöka sova. Hela kroppen strejkar typ.
Jag har skoskav också om någon ville veta =)
Sovmorgon imorgon så jag får sova ut inatt - om jag somnar.
Har haft såna sömnproblen det sista. somnat vid 4 på natten typ =S
Jaja, jag ska försöka sova nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0