Neo sweetie :)

Sötnos Neo var i skolan idag. =)
Åkte och hämtade Ida och Neo innan skolan och dom var med på svenskan.
Sofia, våran fröken hade köpt en liten tröja till honom som det stod King of trouble på =) så gullig.
Neos hår har växt riktigt mycket sen senast jag såg honom. Tror att det är 4 - 6 cm nu. :)
Och han bara växer och växer =D
Ida var lite trött för att hon brukar sova den tiden på morgonen som jag hämtade henne =P
Sen så skjutsade jag henne ut till hennes mammas jobb. Och åter till skolan. Nu så har jag inte min mobil utran susannes så jag kan inte lägga upp något foto som jag tog idag.


Jarmo
Var tvungen och avliva Jarmobebis idag =(image93



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0