äntligen internet:D

finally har jag tagit mig tid och beställt hem internet och det kom idag =) Jag kom hem från kusten idag och det har varit jättekul att vara där. så längesedan jag träffade dom =) och Neo är jättestor nu. 7 månader redan...
När jag kom hem till mamiii (skulle kolla post och sånt. hon är ju också på kusten nu :P) så träffade jag Elin en liten stund och sen åkte jag hem till mitt place. kollade mig post och då hade mitt internet kommit så det vara bara att ge sig ut och hämta det =) yeeey :)
Nu är det dags att duscha och sen kolla på ngn film och sova. Neo har ju hållit mig vaken så nu får jag min "skönhetssömn" HAHA ;)
Ha det bra alla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0