blodbad på high chaparral ? eller inte....

Det står i tidningen att det var flera barn som slogs blodiga när diligensen välte på High Chaparral. Jag kan säga som så att jag var 10-20 meter bakom när det hände och det enda som hände med de 2 barnen som satt i den var att EN av tjejerna fick ett litet skrapsår på knät och ett litet skrapsår på armbågen.
När jag såg att hästarna blev skrämda av en orm började jag och mitt sällskap springa mot diligensen och jag hade neo i barnvagnen och sprang. Plockade upp Sannys flipflopp som han kastade av sig på vägen. när jag kom fram låste jag vagnen och kollade så att neo inte hade solen i ansiktet och gick fram till diligensen och lyfte ner den stora tjejen som kan ha varit i 10 års åldern. Hon grät så jag tröstade henne såklart. Sen när den lilla tjejen hade kommit ner på backen så såg j ag hennes skrapsår på knät och hämtade vatten under neos vagn och sköljde såret. Sen kom farmorn ut och ner och såklart var alla chockade men det var  ingen större fara med dem. Vi tillkallade Irene - High Chaparrals sjukvårdare och de följde med henne till sjukstugan. Sen var det inget mer med det. Det kom en truck och vände rätt på diligensen och end of story.
 
Jag står och sköljer av såret på lilla flickan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra att ni fanns i närheten för att ta hand om dom som behövde det=)

Synd att du missade måndagsklubben!

Det var masssssssssor med folk och skitkul=)

En annan gång kanske??

Kram Maria/Maja

2008-07-29 @ 03:27:59
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Maria

HALLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!



Uppdatering snart eller?

Nu var det längeseeeeen=)

Kram Maja

2008-08-01 @ 17:35:59
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0