Fallens dagar

Ikväll så var det fallens dagar och jag kan inte festa för jag börjar jobba 7 imorgon. =( inte nog med det så slutar jag 21 =O fuck....  jaja men sånt är livet. på söndag jobbar jag på det ena jobbet från 77 till 15.30 och sen på det andra jobbet 22 till 02. bläh. sen innan jag ger mig av till black jacken så skall jag såklart kolla på Takida som kommer till stan =) yeeey. =P sen på måndag bär det av till kusten 2 dagar =) sen back to work. =S länktar till BULGARIEN =) 27 augusti åker jag =D jaja, men jag skall väl försöka sova nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha äntliiigen får du se din efterlängtade konsert med Takida :D Hope U liikeed them :D Puss o Kraam

2008-07-20 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0