Movie

Elin och Perry var här och vi kikade på Dead silence. elin blev scared som vanligt. hahaha. Är hemma hos mamiii i helgen. så boooooring och vara hemma själv =( jätteskönt att ha en egen lägenhet men jag blir så uttråkad av att inte ha ngn och prata med eller nått. orka sitta och spela Xbox hela dagarna ensam eller ? så nu är jag inte har ngt och göra tog jag en tripp till mamiii och har sovit här. måste ner till stan i morgon och fixa lite. typ hämta tackkorten som jag ska skicak till dom som var på min student och till banken och lite sånt. elin och kanske perry skulle titta förbi senare men nu så ska jag till affären och köpa cigaretter. FY PÅ MIG ! men, men. thats life.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0