what a night..

nu har jag precis vaknat och varit ute med Ozzy. Har så in i helvevte on i ryggen och i nacken. =( kan knappt röra mig och så självklart ska jag jobba inatt. har nästan inte sovit nått i natt och det känns som att jag går i sömnen och så ska jag kunna räkna kort inatt =O får se hur detta går. skall sitta på Back Stage inatt och jag ska fjäska med mamiii så jag får sno hennes bil. dåligt väder idag så det blir nog inte mkt att vara ute idag heller. vart tog det fina sommarvädret vi hade veckan innan studenten ? =/ vill att det ska komma tillbaka. =) jaja ingen som kan påverka vädret ändå så det är väl bäst att sluta tjata =P
Igår hände inte mycket. var och uträttade lite ärenden och sånt och sen var jag hemma hos mamiii och ute på en walk med Ozzy och Elin. Tror att det mest var Elin jag rastade =P HAHA. Sen när jag kom tillbaka så kunde jag verkligen inte somna. somnade väl vid halv 4 - 4 =( jaja, thats life.
Nu ska jag ringa tjötmonstret Elin.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0