cp internet och lite frod :)

Nu har jag äntligen lyckats få igång internet här på jobbet. vet inte hur jag glurde, bara gick och drog i alla sladdar och sen funkade det :S :D har suttit här sedan 10 och inte haft internet vilket innebär att jag inte haft radio eftersom jag lyssnar på radio på rixfm.se men nu är det party ;) haha.
Än så länge ingen snygg kund som igår =D

Nu så skall jag snart springa och köpa mat. har inte ätit något idag så det är väl snart dags och froda lite. :)

Nyss gick det förbi värsta 'gänget' och drack öl. OOOOSH vilka fjortisar det var ! haha, folköl hade dom fått ut och var väl 16 år eller något :S hahahaha, kul och kolla på :P

hepp, nu ska jag köpa mat :)

Ps. jag kom ihåg koden och slapp att larmet gick igång =) hehe.

Kram and Kyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0