En kväll som denna ...

... så sitter jag barnvakt till Dominiq. Han ligger och sover och jag sitter vid datorn. :P
Igår och idag så har jag hjälpt Susanne och Jan och flytta. igår så fixade jag joachims rum, satte ihop datorbordet mm och möblerade och sånt. idag så tog jag deras bil - som jag älskar :) den går så fort :P - åkte och tattuerade mig :) De hade ju Meltdown i trollhättan. tatueringsmässan.
Det gjorde inte lika ont som jag trodde - gjorde handleden - men har redan glömt av smärtan.
Vettefan vad Siipola håller på med asså - grannen. Det låter typ som om han möblerar om eller något ;S hehe.
När jag hade tatuerat mig så tänkte jag att jag äntligen skulle pierca mig i tungan men det var 40 min väntkö så jag sket i det. Åkte ut till Siba och köpte en väska och en matchande plånbok :)
Men nu så har jag hamnat i en trea på sylte och barnvakt till Dominiq. Ska låna Keijos bil sen - en BMW :) - eftersom jag inte har ngn bil längre och jag orkar inte gå hem :S ehh, frysa ihjäl.
Igår så köpte jag en topp ifrån Gina Tricot.

Nu börjar Karate Kid 3. får ta och kika lite på den.
Ciiao, ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0