Inget alls viktigt

inget särskilt att skriva om idag förutom att provet jag hade idag var det roligaste provet jag någonsin haft, om nu ett prov kan vara roligt ? Vi mobbade Pigge - som är våran lärare - men han mobbar lika mycket tillbaka. Han tar inget vi säger, som är elakt, på allvar utan han är lika jävlig tillbaka. haha, han är för go :P haha, sen så fick jag sms av Ida M mitt i provet så jag började smsa tillbaka och han kollade konstigt på mig. då sa jag bara - det är Ida så sa han bara - hälsa henne.(Ida går i samma klass som mig men hon är hemma och mammaledig) haha, han är den läraren jag kommer att sakna mest när jag gått ut skolan, vilket jag gör snart ! :) det är bara 3 månader kvar ! :) STUDENTEN :D Mmm, vad jag länktar :)
Balbiljetterna släpps den 1.a April. det är först till kvarn så jag kommer att vara i skolan först av alla ;) trots att jag har sovmorgon den dagen :P hehe.
Det blev visst ganska mkt att skriva trots att jag inte hade något att särskilt att skriva :P hehe:)
Jaja, sånt är livet. Ha det gött :)

K and K ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0