Ruff night

igår var en väldigt rolig kväll.
Drack några drinkar hemma medans jag fixade mig och sen gick jag till förfesten där jag drack några groggar till ;P
Sen gick vi till Oleary's och drack en kanna kami kaze nästan helt själv, och tog någon shot här och där.
Blev ganska waysted ett tag men efter lite frisk luft och typ 4 - 5 glas vatten blev det bra igen =)
Alla berömde min nya frisyr. vakterna, bartendern och vimmelfotografen. haha, låter som om jag inte gör annat än o hänger på olearys :P och massa folk jag träffade där berömde också. :)
dansade jättemycket och idag så har jag varit på ute på jättepromenaden. från mig till stan till saab ana till grafiten. sen tillbaka hem till mig och hinner inte vara hemma 5 minuter ens så ringer elin. går då till jet och träffar henne, sen in i lex massa och till shell och sen hem. än sålänge har jag gått 26087 steg bara idag =O
nu så ska jag typ kolla på någon film om jag hittar någon bra. har massa på datorn men det är roligare att kolla på dom på tvn så jag måste skaffa mig en Svideo kabel först :P

K and K ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0