Sikken fest :) Old memory

Anledningen till att han skrev "könshår elle?" var för att jag hette 42 centimeter hår borta ;)
you are SICK DUDE ! :)
snackade om en personalfest i grebbestad när den jävlen tappadebort mina skor ! :D HAHA

!!!...Wille...!!! skickat 2008-03-15 15:53:

könshår elle?

!!!...Wille...!!! skickat 2008-03-15 15:53:

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha vadå könshår ?

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

det stod att du hade klippt av hår eller nått

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha japp. jag ahde ju jättelångt hår (inte könshår) haha. nu har jga jättekort hår

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

och blondt

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

händer ikäll då

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

va collt.. men på bilden ser du inte så kort ut

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ska till gbg

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha nej. då är det fortfarande långt. har itnte orkat ta kort ännu

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

okey. najjs

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

visst.. körde du me häcksaxen där nere då

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

jaja... händer sj då+

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha nope. behövs inte när där inget finns höhö.

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

jag ska till olearys antagligen

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

menar du könshåret?

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

du hänger rätt mkt på o'learys du

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha, det va ju det du skrev så

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

njae, var ett tag sen sist så jag måste ju dit och ta tillbaka stället

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

nänä.. du börjat prata om könshår i shit

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha det var ju du !

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

haha.. ja visst.. du e kung på o'learys..

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

nänä.. de e ju de ändå du pratar om.. du å ditt könshår

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

nej jag är drottningen

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

jajemensan ! om du bara visste, det är det enda jag verkligen vill prata om. haha - eller inte

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

nää me allt ditt könshår måste du va kung!

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha, men jag har ju inget skägg och ingen musch så... plus att inte många kungar har bröst haha

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

jasså du hade bröst

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

nää nu e ja taskig..

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

haha

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

trodde först de va mantits

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha, dom störsa du någonsin sett

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

men usch

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

haha.. ja har inte sett dom..

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

hahaha eller joo de har jag fan

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

nästan bild på de också

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

har du ?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

WHAT ?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

när faan då eller ?

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

kommer du inte ihåg när du bada i grebbestad på personalfesten

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

du v pretty drunk

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

men då hade jag ju bh !

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

hade du?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

så mkt kommer jag ihåg

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha hoppas det

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ok, då säger vi så

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

japp

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

mitt minne säger iaf nått annat'

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

det var när du söp bort mina skor !

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

¨jag?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

japp

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

hur fan kan jag göra de?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

mina rosa klackskor

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

vf skulle jag supa bort dom=?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

jag vet inte. du tvättade av dom från blod eftersom jag skar mig i knät. sen så gick jag in på ngn jävla bar och dom la bandage. sen hade du slarvat bort dom

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

jag fick gå hem utan skor

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

å fan.. de kommer inte jag ihåg..

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

det gör jag

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

va de inte nån som tog dom då

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

men jag gick la iväg därifrån

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

hjälpte ju moses hem när han låg däckad bigtime

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

fan vet jag. du hämtade papper på langosboden och gav mig så var det ngn tjej jag träffade som drog med mig in på kallsup eller vad krogen hette så hällde bartendern vodka i såret och la bandage. sen skulle jag till bussen och då hade dy tappat bort dom

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha jag vet. han drack ju asmycket. typ 10 välkomstdrinkar och sen ännumer

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

haha.. han va kung den kvällen

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

jag vet inte hur mkt jag drack men jag har faktiskt aldrig varit så full HAHA

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ok.. du låter övertygande.. just de jag kommer nog ihåg de där me skorna

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

vi letade efter dom där moses låg däckad elle?

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha han vara försvann så hade han deckat utanför på en bänk

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ja, jag vet.. han va grym

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

stackars han då.. fattar inte hur nån kan bli så full asså

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha nej. han låg ju typ utanför där vi var in i skogen. vi var vid bussen som kom precis utanför kallsup. no way vi hade hunnit gå till den baren vi var i. konserven eller vad den hettem

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ja, han låg vid langosen

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

asså ? där också?

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ska du tillbaka i sommar eller

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

JAA JUSTE JA

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

hmm tror inte det

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ja de va där jag höll på å väcka han i en halvtimma

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

durå?

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

ja de ska jag.. men måste dra mig en polare kom hit nu!

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

seee ya

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

haha halvtimme kommer ihåg nu att vi satt vid den bänken efter han vaknat sista gg jag såg mina skor

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

okey. ha så kul ikväll då

!!!...Wille...!!!-- nån lätt lite nyttig mat att göra? säger:

fan va jag saknar langos.. kommer tillbka om ett tag ska va lite social nu!

- SaraLjung.blogg.se -X- säger:

okey. ciiao

Synd att smilysarna inte syns ;)

K
and K ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0