smaskiga nyheter :)

Haha, igår fick jag fram jättesmaskiga nyheter, som jag dessvärre inte kan skriva eftersom att den personen det handlar om läser min blogg. Och hur vet jag att personen läser bloggen ?
Jag bara VET det.
Jag är blond - inte DUM! ;)
På tal om blond så hittade jag en liten tankeställare till brunetterna där ute:
Vilka är det egentligen som är dumma? Blondiner som drar dåliga skämt eller brunetter som tror att IQn sitter i hårfärgen ?!
Sant så sant :) tänk på det nästa gång ni gör narr av en blondin. Men jag ska väl inte säga något. när jag själv var brunett så hade jag och Ida värsta pakten mot dumma Elin - men hon är verkligen DUM även om hon är blond ;) (sorry Elin - men det är dagens sanning :) )


Har lite gåtor till de som vill :) svaren finns längre ner.
1.Vad är en groda utan ben?
2. Vet du vilken fågel som är den roligaste i skogen?
3.Hur skriver man råttfälla med bara fyra bokstäver?
4.Vet du vad man kallar en snygg tjej i Norge?
5.Vad är det för skillnad på en man och E.T.?
6.Vad är det för likhet mellan blandfärs och en man?
7.Vet du vad man kallar en smart person i Norge?
8.Vad är det för skillnad mellan män och svin?

 nawh vad söt ;)

SVAR:
1.Hopplös
2.Göken för det en är en ko-komiker
3.Katt
4.Turist
5.ET ringde hem
6.Båda består av hälften svin och hälften nöt!
7. Kolla svaret på 4an
8.Svin blir inte män när de blir fulla.

Sist men inte minst :)
Mannen säger till Gud:
Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?
För att du skulle kunna älska henne, svarar Gud.
Men Gud, varför gjorde du henne så dum.
Så att hon skulle kunna älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0