Snygg kung och kvällstur

Nu så sitter jag på jobbet i vbg och väntar på att få kunder ;) hehe.
Nyss så hade jag en kund som var typ jätte snygg :D hehe. han har varit inne 2 gånger idag och handlat av mig =)
Det ahr kommit in jättefina lampor igår som jag har hållt på och packa upp.
Ikväll så är det jag som stänger butiken opch kommer typ komma hem 19,00 eller ngt. uhh, jag som hade velat åka och träna idag. jaja, får bli en annan dag =P
Imorgon så ska jag öppna också. så aa, det gäller och komma ihåg koden till larmet så det inte tjuter =O haha =P

igår var jag ute hos Ida M och hälsade på henne och lilla Neo :)
Sen träffade jag Elin och vi åkte och tvingade ut Ida T - fan vad jobbigt med alla Idor - och åkte en sväng, sen så säger jag inget mer (A)

Kram and Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0