Tidsdag - studiedag

Idag så är det tisdag och jag har studiedag.
Nu är nästan all sårskorpa borta på tatueringen :D Älskar min tatuering :D
Just nu så sitter jag och lyssnar på 'Carina Berg' av Björn Gustavsson den är ju fett grym =D
"Du är strösslet på glassen, du är det roliga i haschet" "Du är vacket och unik, min pappa är rik"
HAHAHAH =D =D
Senare så ska jag ta en walk till min mormor och senare ikväll en lite walk to sylte.
Fick en JÄTTEGAMMAL bild av elin förut ;)
image133
Killen brevid är en italienare som vi träffade i GBG.
Blond och fin var jag då ;) haha.
kanske bli blond igen ? :)

image134


BLOND ELLER BRUNETT ?


K and K ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lika söt vilket som tkr jag :) men till sommaren är det ju fräscht med lite ljusare hår :) Kraaaaaaam Johanna!

2008-03-11 @ 21:16:38
Postat av: mattias

jag tycker om det bruna. :-)

2008-03-12 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0