Yesterday and today

Igår så vaknade jag faktiskt tidigt, vilket jag itnte trodde eftersom jag somnade så sent. :)
jaja, igår så hade jag Keijos bil och var ute snabbt på Överby och shoppade. :D det blev lite kläder, helosansalva till min tattuering, hårfärg och lite sånt bra och ha :) Köpte också dop present till Neo och Jennifer. :)
Sen åkte jag och lämnade bilen, gick till Susanne och tjötade lite sedan gick jag hem :)
Lite senare på kvällen så kom Ida, Elin och Sebbe - numera Snuttelito ! - och tjötade en stund. Vi åkte till shell och köpte en frensh mm. :)


Idag så hade jag Box på gympalektionen. Vi har så att eleverna skall hålla i lektionerna och då hade jag box.
Dom verkade tycka att det var roligt :) det är  inte många som brukar vara på gympalektionerna och även om dom är där så brukar dom inte göra så mkt men nu så var hela klassen duktig :)
Efter lektionen så gick jag och Sophie till stan och jag köpte jättesöta babykläder till Neo :D
IDA M får inte läsa längre! du får se imorgon !
en body som det stod bäst i test på och en annas som det stod Newborn på. hoppas att jag fick rätt storlek. han är ju så liten :P men om det är lite stort så har han ju och växa i :D
Sen så kom min nya mobil idag :) iih, vad fin :D

Nu ska jag kika om det finns något bra på tv :)
Ha det bra !

 Kram and Kyss ;)

Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

Du har haft fullt upp då :)

2008-03-03 @ 16:39:12
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Linn

oo vill med ha ny mobil :)

2008-03-03 @ 16:48:08
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0