=)

HAHA i helgen när jag jobbade på däckade en kille på mitt spelbord typ 5-6 gånger. haha vad gör man ? Hon som satt brevid mig fick lyfta ut honom från krogen. HAHA. När jag vaknade på morgonen efter en natts hårt arbete (A) så kom Elin till mig och vi har kollat på film HELA helgen typ. Jag har verkligen inte orkat att göra ngt annat :P I lördags kollade vi på massa skräckfilmer. typ Dead silence och massa andra filmer. söndagen kollade vi på massa komedi. En av dom var American Pie Beta House och Little Nicky ;) haha :) Aja, nu ska jag kolla på A nightmare on Elm Street innan jag somnar ;) haha hoppas att jag inte blir rädd för jag är ju ensam :P Imorgon ska jag upp typ halv 6 för att jag ska till Ullared med Ida M, Sanny och lilla Neo darling :D så stor han har blivit. 4 månader och jätte mycket kritvitt hår :P aja filmen väntar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0