:)

Jahopp. har nyss kollat på Signs med Elin the Stenersen. Idag ahr det bara varit en död dag. lagade god mat förut. :) Elin åt upp allt :P haha. nedå. Igår satt vi hos min mamiii som inte är hemma och drack lite. sen begav vi oss till Fors. Där var det packat med folk. vi tog 2 stortaxi till stan. dom far fulla, men den var ändå 2 personer som promenerade till stan :P haha. Sen blev det Olearys. Det stängde 1 men vi kom hem halv 4 på morgonen. vet inte vad vi gjorde i stan till dess :S Skulle kolla på What happens in Vegas men den funkade inte så jag fick radera den. Nu sitter Elin och bajsar på min toa med öppen dörr. USCH ! fick en låt på hjärnan igår - Hejsan alla cp barn. cyckelhjälm, cyckelhjälm hela dan! men jag gjorde om den till : Hejsan alla Ida barn. knulla Sebbe hela dan! HAHA :D både elin och ida kommer mörda mig när dom läser detta :P Elin sitter inne vid den andra datorn, den sega :P haha :D Vi ska snart börja fixa oss och festen är snart på G :D förfest hos min mamiii. :P Nu orkar jag inte skriva mer. men jag kan säga att Elin ska få igen för what happend på Olearys ;) HAHA.

Kommentarer
Postat av: Mamiii

Hmm..förfest här?? Inte undra på att ni hade städat så väldigt ;-)

2008-05-18 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0