ljust när man ska sova...=/

jaha, nu har jag kommit hem från jobbet och det är snart redan ljust !!! kul. :S aja, idag så var träningen inställd så jag gick till Marie och solade och grillade =) Sen kom allt annat folk och började dricka och jag var så sugen på och dricka, men skulle ju jobba inatt. jaja, fick ju vara nykter. :P haha. i fredags så var det utmaningen och MÅG förlorade =/ damn! sen så var det dags och jobba. kunde inte sova så jag somnade vid halv 4 och vaknade av attt det var ljust halv 6. två timmars sömn den natten. :P haha. men på lika bra humör var jag eftersom det var så fint väder :D Nu ska jag sova så jag hinner somna innan det är för ljust ute. är inte trött men det är värt ett försök. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0