jordgubbar

Är i hunnabostrand nu och vaknade av Neos skratt och gnäll som väckte mig strax innan 7 i morse. Jag brukar ju sova vid den tiden så det var jättemörkt ute och jag var tvungen att fråga om det brukar vara så mörkt vid denna tiden på morgonen. =S haha, dom kollade på mig som jag vore knäpp =P
Jag ska snart ner till SEB och fixa ett VISA kort eftersom mitt bankomatkort inte funkar i USA =/ Jaiks... hoppas jag hinner få det innan jag åker bara. Det är ju bara SJU dagar kvar =D Jippie!
Lägenheten som Ida och Sanny ska flytta in i var jättefin och fräch och dom kommer ha ett jordgubbsland =) MUMS ;) hahaha.



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Linda

tycker kusin är rätt seg på att svara på kommentarer ;)

Hur går de mä tungan?!

2008-10-20 @ 14:36:08
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0