ghosthunting

Jag håller på att måla om min toalett och hela jag är täckt med färg :S haha. :) Men fint blir det när det är klart =)

I förrgår var jag, Morten, Elin och Jerry ute och letade spökhus. Vi fastnade på en lerväl och dom räddaste i bilen var Jerry och Morten men dom fick så fint gå ur bilen och putta på :P dom var snabba in i bilen och låste dörren efter sig iallafall. Den var mörkt ute och riktigt scary. Sen när vi inte hittade något spökhus så fick vi syn på några kossor som vi tänkte välta. Men dom hann vakna så vi bara klappade dom :P haha

Igår så var vi ute på spökjakt igen men Jerry var utbytt mot Harry.
Vi åkte upp till hunneberg och letade lite hus men istället åkte vi runt uppe på hunneberg och det var inte en liten bit. Först såg vi en älg mitt på grusvägen. en stund senare såg vi en bil som låg upponer på taket på sidan av vägen, och massa andra läskiga saker. låter kanske inte så illa nu, men när man väl är där ute så var det inte roligt. Haha, mitt ute i ingenstans stor det en skylt: Ödetorp. JIPPIE!, vi är mitt ute i ingenmansland, rädda och så ser vi den skylten. Wiihoo.

Jaja, nu så ska jag åka och köpa en ny pensel och laktnafta och fortsätta måla =)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0