fuck it. jävla baksmälla :(

Igår så jobbade jag på Back Stage och när jag hade jobbat gick jag, Sofie, Johan och mikael hem till mig och festade, spelade BUZZ och Guitar Hero. Jag blev så full att jag spydde. DAMN, brukar ju aldrig göra det :(
Vet inte vad klockan var när jag somnade men jag tror den var minst 7 i morse. Det hade iallafall börjat bli ljust ute :(
Jag ska bara ligga och slöa på soffan idag och hoppas att baksmällan ska ge sig av :S
Det värsta är att Ozzy är här så jag MÅSTE ju gå ut ändå. men det var rätt skönt förut. sparkade lita boll till han och sånt.
Men i morse så blev det ingen lång promenix kan jag berätta.
Men tvn väntar, one tree hill.
Puss och smisk på er ;) haha


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch och fy!

Sån baksmälla hade jag i Söndags!!!

Var på bröllop i lördags och drack nog det mesta som serverades i baren=)

Have a nice day!

Kram Maja

2008-10-02 @ 17:55:54
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0