soon =)

Ikväll ska jag jobba på Oleary´s
Imorgon så ska jag hem till Joachim och äta lite tacos och sånt men innan dess så ska jag packa och packa och packa.. Det är ju bara TRE dagar kvar till jag lämnar ruggvädret och flyger till LOS ANGELES! =D aaaah, shit vad jag länktar :)
SOL BAD OCH KÄNDISAR ;) hoppas jag iallafall =P haha =)
iiiiiiih, jag vill åka NUUUU!, vad ska jag packa ?! vad ska jag ha med mig?!?!?!? grr, jag vill åka redan nu men jag vet ju inte ens vad jag ska ha med mig!



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Ta med dig så lite som möjligt, så du har plats för alla grejer du kommer shoppa=)

Hoppas att du får SKITKUL!!!

OCH.....gör inget som jag inte hade gjort....hahahaha=)

Kram Maja

2008-10-24 @ 20:01:41
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0